Klacht indienen
Klacht indien
Heeft u een klacht?
Bij Claeren doen wij er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet (geheel) tevreden bent over onze producten of dienstverlening. Wij stellen het op prijs als u uw klacht aan ons doorgeeft. Zo kunnen wij u helpen om samen tot een oplossing te komen en onze dienstverlening te verbeteren.
Uw klacht indienen
Om uw klacht zo goed mogelijk af te handelen is het van belang dat u zo duidelijk mogelijk omschrijft wat er precies is gebeurd en waar u niet tevreden over bent. Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid om aan te geven wat volgens u de beste oplossing is. Vergeet niet om eventuele bijlagen mee te sturen en om al uw persoonlijke gegevens te vermelden.
Klachtenformulier
U kunt voor het melden van uw klacht gebruik maken van ons klachtenformulier. U kunt zo binnen enkele minuten uw klacht doorgeven en u ontvangt direct een bevestiging zodra wij uw klacht hebben ontvangen.
Telefonisch
Wilt u een specifieke medewerker spreken of heeft u behoefte om uw klacht telefonisch te melden? U kunt ons op werkdagen bereiken tussen 8:30 uur en 18:00 uur via telefoonnummer: 073 – 303 30 00.
Per post of e-mail
U kunt ons altijd een brief of e-mail sturen. Vergeet niet uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en het eventuele polis- en/of schadenummer te vermelden. U kunt uw brief sturen aan:
-
- Claeren B.V.
-
- T.a.v. (Klachtafhandeling)
-
- Postbus 1900
-
- 5200 BX ‘s-Hertogenbosch
U kunt uw e-mail richten aan klachten@claeren.nl
Hoe gaat Claeren met uw klacht om?
Bij Claeren nemen wij alle klachten serieus. Uw klacht kan namelijk leiden tot het aanpassen van onze procedures en/of dienstverlening. Zodra wij uw klacht ontvangen krijgt u binnen 10 werkdagen een reactie. Mocht het ons niet lukken om uw klacht niet binnen deze termijn af te handelen, dan brengen wij u daarvan telefonisch of per e-mail op de hoogte.